„Więcej miejsca, więcej świeżości” w nowej kampanii lodówek Samsung

, AGD
Teaser

Maksymalna pojemność i gwarancja dłuższej świeżości produktów – to główne cechy lodówek Samsung, które podkreśla letnia kampania marketingowa firmy. Działania promocyjne pod hasłem „Więcej miejsca, więcej świeżości” rozpoczynają się 21 lipca br.

Celem kampanii wspierającej sprzedaż chłodziarko-zamrażarek jest komunikacja trzech najważniejszych technologii, w które wyposażono urządzenia Samsung. Pierwsza z nich to Space Max – dzięki zastosowaniu cieńszych ścian, zyskujemy dodatkową powierzchnię do przechowywania jedzenia. Modele Food ShowCase, z podziałem komory na dwie strefy oddzielone dodatkowymi drzwiami, ułatwiają dostęp do produktów i oferują jeszcze więcej miejsca. Z kolei technologia No Frost, zastosowana we wszystkich lodówkach Samsung, eliminuje wilgoć z wnętrza i zapobiega powstawaniu szronu. Mając na uwadze wszystkie innowacyjne rozwiązania, które zapewniają większą pojemność, wygodę użytkowania oraz dłuższą przydatność produktów, kampania oparta została na haśle „Więcej miejsca, więcej świeżości”.

Działania marketingowe będą prowadzone m.in. w radiu, Internecie (w tym kanałach społecznościowych), OOH, prasie oraz punktach sprzedaży. Aby podkreślić cechy flagowych modeli i technologii lodówek Samsung, wykorzystany zostanie szeroki wachlarz narzędzi promocyjnych. Na okres wakacyjny zaplanowano m.in. emisję spotów w najpopularniejszych stacjach radiowych, reklamy zewnętrzne zlokalizowane przy sklepach partnerów, a także internetowe akcje specjalne i konkursy dla konsumentów. Kampania zostanie wsparta działaniami PR, w których szczególny nacisk położony zostanie na obecność w mediach kulinarnych, wnętrzarskich i kobiecych.

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 319 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź www.samsung.pl i news.samsung.com

Subskrybuj nowości

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Nasze strony

rss
Kanał RSS
Bądź w kontakcie dzięki naszemu kanałowi RSS i odbieraj powiadomienia o nowościach.