Samsung zaprezentuje spersonalizowane usługi Smart TV na targach CES 2017

, RTV
Teaser

Firma Samsung Electronics zapowiedziała wprowadzenie trzech nowych usług Smart TV podczas targów CES 2017. Dostępne za pośrednictwem platformy Samsung Smart Hub usługi „Sport”, „Muzyka” i „TV Plus” dostarczą użytkownikom spersonalizowane treści dopasowane do ich preferencji.

W ramach usługi Samsung Smart TV „Sport” kibice otrzymywać będą informacje o terminach wydarzeń, w których zobaczą ulubionych sportowców czy drużyny, jak również o wynikach spotkań. Wszystko to będzie dostępne za pośrednictwem jednej, uniwersalnej strony nawigacyjnej. W poszukiwaniu transmisji ważnego meczu nie trzeba już będzie przechodzić przez kilkadziesiąt kanałów – szczegółowe informacje będą dostępne za pośrednictwem spersonalizowanego interfejsu „Sport”.

Samsung planuje rozszerzać ofertę materiałów dostępnych za pośrednictwem tej usługi, dzięki nawiązaniu partnerskiej współpracy z kolejnymi dostawcami, między innymi NBC Sports i UFC.

Z kolei Samsung „Muzyka” umożliwi posiadaczom Smart TV łatwe wyszukiwanie i rozpoznawanie utworów odtwarzanych w telewizji na żywo lub bezpośrednio z programów telewizyjnych. Usługa obejmie również funkcję rekomendacji, które będą dostępne w zakładce „Podgląd” interfejsu użytkownika Smart Hub, co pozwoli odkrywać nową muzykę, a także odtwarzać wybrane utwory.

„Muzyka” dostarczy aktualnych treści z ośmiu partnerskich aplikacji muzycznych: Spotify, iHeartRadio, Napster, Deezer, Sirius XM, Vevo, Melon i Bugs. W pierwszej kolejności usługa będzie dostępna we Francji, Niemczech, Włoszech, Korei Południowej, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.

W ramach usługi „TV Plus” użytkownik zyska dostęp do treści premium oferowanych poprzez kanały IP TV za pośrednictwem nowego rozwiązania Smart Electronic Program Guide (EPG). Popularne i oglądane seriale czy filmy, które dotychczas były dostępne poprzez różne aplikacje, znajdą się obecnie w jednym miejscu i będzie je można oglądać od razu po włączeniu kanału TV Plus.

W pierwszej kolejności usługa „TV Plus” została wprowadzona w Azji Południowo-Wschodniej, dziś dostępna jest także w USA, a w kwietniu 2017 r. uruchomiona zostanie w Europie. W Stanach Zjednoczonych i Europie Samsung będzie dostarczać treści premium w systemie T-VOD w ramach współpracy partnerskiej z Fandango i Rakutenem, natomiast w Niemczech treści premium będą dostarczane w systemie A-VOD w partnerstwie z Funke.

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 319 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź www.samsung.pl i news.samsung.com

Subskrybuj nowości

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Nasze strony

rss
Kanał RSS
Bądź w kontakcie dzięki naszemu kanałowi RSS i odbieraj powiadomienia o nowościach.