Samsung wraca do e-sportu i prezentuje drużynę Samsung4Gamers by Inetkox

, B2B , IT
Teaser

Firma Samsung została patronem projektu GO GO CS:GO2 oraz sponsorem tytularnym nowej polskiej drużyny e-sportowej. Ekipa Samsung4Gamers by Inetkox zadebiutowała na turnieju Let’s Play Częstochowa 2017 w świetnym stylu, zajmując trzecie miejsce.

Trzonem drużyny są zawodnicy, którzy wcześniej występowali w barwach Team Inetkox. Zespół ten powstał jako efekt inicjatywy GO GO CS:GO, której patronowali streamerzy Patryk ”easy” Dzięcioł i Paweł ”saju” Pawelczak. Drużyna zyskała sponsora tytularnego oraz zmieniła nazwę na Samsung4Gamers by Inetkox. Firma Samsung zaangażowała się również w drugą edycję projektu GO GO CS:GO, którego celem jest wyłonienie spośród graczy rozpoczynających profesjonalną karierę e-sportową nowego zespołu uczestniczącego w ogólnopolskich rozgrywkach „Counter Strike: Global Ofensive”.

Drużyna Samsung4Gamers w składzie Mateusz „TOAO” Zawistowski, Kuba „Markoś” Markowski, Michał „snatchie” Rudzki, Tomasz „phr” Wójcik oraz Wiktor „mynio” Kruk zadebiutowała podczas turnieju Let’s Play Częstochowa 2017. Zawodnikom w swoim pierwszym występie w nowych barwach udało się dotrzeć aż do półfinału. Od częstochowskich rozgrywek począwszy, drużyna wyłoniona w trakcie pierwszej edycji GO GO CS:GO będzie występowała w Mistrzostwach Polski ESL, rozgrywkach Polskiej Lidze Esportowej oraz innych turniejach w nowych koszulkach i pod nową nazwą.

Zaangażowanie firmy Samsung w sponsoring drużyny Samsung4Gamers by Inetkox jest częścią działań marki mających na celu promowanie profesjonalnego e-sportu. Jest też uzupełnieniem oferty monitorów zaprojektowanych z myślą o graczach, którzy chcą osiągać lepsze wyniki w swojej grze.

Samsung CFG70 to pierwszy zakrzywiony monitor do gier stworzony w technologii kropek kwantowych, które wyświetlają żywe kolory w całej 125% przestrzeni barw sRGB. Precyzyjne podświetlanie uwypukla szereg szczegółów gier zarówno w jasnych, jak i ciemnych ustawieniach. Najdrobniejsze detale stają się widoczne, co przekłada się na niespotykany wcześniej realizm obrazu, który zachwyci nawet najbardziej wymagających graczy.

Konstrukcja „Super Arena” CFG70 z krzywizną 1800R oraz podświetleniem LED, pozwala graczom w pełni przeżyć emocje ulubionej gry. Ekran ten oferuje również czas reakcji wynoszący 1ms, jako pierwszy na rynku w kategorii VA. Elastycznie regulowana częstotliwość odświeżania (144Hz) zapewnia ponadto płynne wyświetlanie obrazu.

Wychodząc naprzeciw fanom gier, każdy monitor CFG70 przechodzi rygorystyczną kalibrację fabryczną. Proces ten obejmuje optymalizację ustawień, w tym poziomu czerni za pomocą korekcji gamma w celu uzyskania zwiększonej jasności. Dostosowywane są również poziomy bilansu bieli do zarządzania temperaturą. W efekcie gracze mogą cieszyć się znakomitym, ostrym i wyraźnym obrazem, niezależnie od gry.

Aby jeszcze bardziej uprościć zarządzanie grą, CFG70 zawiera łatwy w obsłudze interfejs Samsung Gaming UX OSD. Podczas gry można uzyskać dostęp do pulpitu ekranowego intuicyjnego interfejsu użytkownika, na którym w jednym miejscu wyświetlają się podstawowe ustawienia, od czasu reakcji po częstotliwość odświeżania. Gracze mogą również łatwo dostosować ustawienia za pomocą klawiszy skrótów umieszczonych w łatwo dostępnym miejscu na dolnej ramce.

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 319 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź www.samsung.pl i news.samsung.com