Nowa kolekcja „Swarovski dla Samsung” - specjalnie dla Samsung Gear S

, Telecom
Teaser

Samsung we współpracy z firmą Swarovski poszerza kolekcję dostępnych ozdób dla smartwatchy. Nowo zaprojektowana ekskluzywna bransoletka stanowi dopełnienie szykownych elementów wzornictwa najnowszego Samsung Gear S.

Firmy Samsung Electronics Co., Ltd. i Swarovski, światowy lider w produkcji ciętych kryształów i modnej biżuterii, zapowiedziały wprowadzenie do sprzedaży bransoletki Samsung Gear S – najnowszego dodatku do kolekcji „Swarovski dla Samsung”. Tajemnica wyjątkowej współpracy tych dwóch firm polega na połączeniu rękodzielniczego kunsztu firmy Swarovski i wiedzy technologicznej firmy Samsung. Stylowa bransoletka Gear S dodaje nadzwyczajnego blasku inteligentnemu zegarkowi Samsung Gear S – najnowocześniejszemu urządzeniu tego typu na rynku – sprawiając, że korzystanie ze smartwatcha staje się doświadczeniem jeszcze bogatszym.

„Jednym z najważniejszych wyzwań w dziedzinie urządzeń przenośnych stanowiących część garderoby jest dostarczenie klientom wielu różnych opcji umożliwiających wyrażanie ich własnego gustu i stylu” – powiedziała Younghee Lee, wiceprezes ds. globalnego marketingu w dziale IT & Mobile firmy Samsung. „Dzięki stałej współpracy z firmą Swarovski możemy wyprzedzać trendy i nadawać ton nowoczesnemu wzornictwu, co wyraźnie widać na przykładzie nowej bransoletki Gear S”.

Bransoletka Samsung Gear S ozdobiona ciętymi kryształami Swarovski stanowi idealne uzupełnienie szykownego, zaokrąglonego wyświetlacza smartwatcha Gear S. Wykorzystano w niej nowy produkt firmy Swarovski – Crystal Fine Mesh – wprowadzony na rynek we wrześniu 2014 r. Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu kryształy zostały wtopione bezpośrednio w metalową siatkę, czyniąc bransoletkę Gear S jednym z najbardziej ekskluzywnych produktów w ofercie firmy Swarovski. Crystal Fine Mesh jest już wykorzystywany przez najlepsze marki w świecie mody. Unikalna bransoletka stwarza użytkownikom smartwatcha Samsung Gear S niepowtarzalną okazję do wyrażenia siebie w zupełnie nowej formie – poprzez urządzenie przenośne będące jednocześnie modnym dodatkiem.

„Samsung i Swarovski dostarczają klientom najbardziej pożądanych produktów wyłącznie najwyższej jakości” – powiedział Christoph Kargruber, wiceprezes ds. globalnego marketingu w firmie Swarovski Professional. „Razem będziemy nadal pisać historię sukcesu, którą zapoczątkowała kolekcja »Swarovski dla Samsung«”.

Bransoletkę Swarovski Gear S można od października kupić w sklepie internetowym Samsung i w wybranych sklepach firmowych Samsung. Kolekcja „Swarovski dla Samsung” zostanie w przyszłości rozszerzona o obudowy dla następnego flagowego urządzenia Samsung.

Więcej informacji na temat Gear S na stronie www.samsungmobilepress.com

 

O firmie Swarovski

Produkty z oferty firmy Swarovski wyróżnia niezrównana jakość, rękodzielniczy kunszt i kreatywność. Założona w 1895 roku w Austrii firma Swarovski projektuje, wytwarza i sprzedaje kryształy, naturalne i sztuczne kamienie oraz wyroby gotowe, takie jak biżuteria, akcesoria i oświetlenie. Filmowy oddział firmy – Swarovski Entertainment – produkuje znakomite artystyczne filmy fabularne, doceniane na całym świecie. Fundacja Swarovski, wspierająca kreatywność i kulturę oraz promująca dobrobyt i ochronę zasobów naturalnych, została ustanowiona, by oddać dobroczynnego ducha firmy. Prowadzona przez piąte już pokolenie członków rodziny firma Swarovski ma dziś zasięg globalny, ponad 2350 sklepów w około 170 krajach, zatrudnia 25 135 osób, a w 2012 roku osiągnęła przychód w wysokości 2,38 mld euro. Firma Swarovski razem z siostrzanymi spółkami – Swarovski Optik (urządzenia optyczne) i Tyrolit (urządzenia ścierne) – tworzą Grupę Swarovski. W 2012 roku Grupa osiągnęła przychód w wysokości 3,08 mld euro i zatrudniała 30 600 osób.

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 319 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź www.samsung.pl i news.samsung.com

Subskrybuj nowości

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Nasze strony

rss
Kanał RSS
Bądź w kontakcie dzięki naszemu kanałowi RSS i odbieraj powiadomienia o nowościach.