Polki wygrywają w dbaniu o swoje kosmetyki

, AGD
Teaser

Ponad 6,3 miliona Polek dba o swoje kosmetyki, korzystając z dość zaskakującej, jednak sprawdzonej metody – zamiast w łazienkowej szafce, przechowuje je w lodówce. Według badania zleconego przez Samsung, to Polki przodują w dbaniu o swoje kosmetyki, a tuż po Francuzkach stanowią największą grupę przechowującą swoje cenne ubrania w niskiej temperaturze.

Cenne kosmetyki na półce w chłodziarce, a skórzane spodnie tuż w pojemniku obok – już ponad 22 milionów kobiet przechowuje swoje produkty kosmetyczne w lodówkach, z tego 1,4 miliona pań, umieszcza na półce chłodziarki ubrania czy dodatki, które są dla nich cenne. Według badań przeprowadzonych na zlecenie Samsung, Polki przodują na tle europejskim w dbaniu o swoje kosmetyki. Ponad 6,3 miliona mieszkanek naszego kraju przechowuje drogocenne kremy w niskiej temperaturze – Niemek – 5,3 miliona, Francuzek – 4,5 miliona, Włoszek – 4 miliony a Brytyjek – 3 miliony. Co stoi za tym zjawiskiem? Zdaniem znanej dziennikarki modowej Emmy Hill, świadoma i wymagająca konsumentka traktuje zakup innowacyjnego kosmetyku jako inwestycję, o którą trzeba dbać, również w warunkach domowych.

Z kolei w kategorii mody, to we Francji, ojczyźnie haute couture, mieszka najwięcej zwolenniczek trzymania wartościowych ubrań w niskiej temperaturze. Wyniki badania potwierdzają, że ponad pół miliona Francuzek przechowuje w swoich lodówkach określone artykuły modowe, co stanowi ponad jedną trzecią wszystkich Europejek mających podobny zwyczaj (w Polsce – prawie 415 tysięcy). Emma Hill stwierdziła: Wobec rosnącej liczby kobiet wydających coraz więcej pieniędzy na modę i kosmetyki, nie dziwi fakt, że znaczny odsetek kobiecej populacji w Europie zamienia szafki na kosmetyki w łazience na lodówkę. Branżową tajemnicę handlową stanowi wiedza, że przechowywanie określonych kosmetyków codziennego użytku w chłodnych temperaturach nie tylko wzmaga przyjemne uczucie podczas aplikacji, ale pozwala też dłużej zachować świeżość i właściwości produktów. Z kolei przechowywanie ubrań, takich jak futra, swetry z angory czy skórzane swetry pozwala dłużej zachować ich nieskazitelny wygląd, a także zapobiega zalęganiu się w nich moli.

W oparciu o analizę trendów, tacy producenci sprzętu AGD jak Samsung wprowadzają już lodówki, które są tak skonstruowane, aby każdy rodzaj produktów miał swoje dedykowane miejsce. Przykładem może być lodówka Food Showcase, stworzona w oparciu o rzeczywiste potrzeby konsumentów. Wyraźnie wydzielone „strefy“ pozwalają każdemu z członków rodziny przechowywać dowolnie wybrane artykuły, bez potrzeby sięgania po nie i przestawiania w celu poszukiwania danej rzeczy. Dzięki temu kosmetyki gospodyni domowej mogą być przechowywane w chłodnym, czystym i bezpiecznym miejscu poza zasięgiem dzieci. Tak samo z ubraniami – lodówka pozwala przechowywać je w wygodnym miejscu, bez potrzeby przekładania, gdy chcemy sięgnąć np. po produkt spożywczy.

Badania zostały przeprowadzone przez Kantar Media na reprezentatywnej w skali kraju próbie osób powyżej 16. roku życia w Polsce, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i we Włoszech.

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 319 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź www.samsung.pl i news.samsung.com

Subskrybuj nowości

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Nasze strony

rss
Kanał RSS
Bądź w kontakcie dzięki naszemu kanałowi RSS i odbieraj powiadomienia o nowościach.