Wojciech Modest Amaro twarzą Samsung Chef Collection – urządzeń AGD klasy premium

, AGD
Teaser

Wojciech Modest Amaro, jeden z najwybitniejszych kucharzy w Polsce został twarzą Samsung Chef Collection - nowej linii urządzeń kuchennych klasy premium. Produkty powstały z myślą o domowych pasjonatach sztuki kulinarnej, którzy chcą przygotowywać potrawy najwyższej jakości – w smaku i wyglądzie. Kampania promocyjna linii Chef Collection z udziałem Amaro, zakrojona na szeroką skalę obejmie m. in. telewizję, Internet i media społecznościowe.   

Chef Collection to linia urządzeń AGD zaprojektowana we współpracy z Samsung Club des Chefs – najlepszymi kucharzami z całego świata. W Polsce, twarzą urządzeń został Wojciech Modest Amaro, wybitny mistrz kuchni. Jego atelier, jako jedyne w historii kraju otrzymało Gwiazdkę Michelin – wyróżnienie przyznawane przez prestiżowy przewodnik kulinarny. Idea produktów Chef Collection wpisuję się w filozofię Wojciecha Modesta Amaro, czyli jak zadbać o najwyższą jakość przechowywania składników, gotowania i serwowania potraw. W ramach kampanii promującej linię, będzie emitowany spot reklamowy z udziałem Wojciechem Modesta Amaro – jego wizerunek pojawi się również w materiałach promujących sprzęt w prasie, Internecie, w mediach społecznościowych oraz na specjalnej platformie konsumenckiej.

Kampania promocyjna Chef Collection zostanie wsparta komunikacją 360 stopni – obejmie emisję spotu reklamowego z udziałem Wojciecha Modesta Amaro w stacjach telewizyjnych, Internecie, w tym także w mediach społecznościowych takich jak: YouTube, Twitter i Facebook. W wybranych tytułach prasowych zostaną zaaranżowane wywiady z twarzą marki Chef Collection - pojawią się tam też porady mistrza związane z gotowaniem oraz przepisy. Dostępne będą one również na specjalnej platformie konsumenckiej dotyczącej Chef Collection. Kampania promocyjna wsparta będzie też działaniami PR.

Chef Collection to najbardziej innowacyjne rozwiązania AGD marki Samsung, adresowane do prawdziwych pasjonatów sztuki kulinarnej, którzy chcą przygotowywać potrawy o najwyższej jakości. Urządzenia umożliwiają m. in. precyzyjną kontrolę temperatury, są intuicyjne w obsłudze, a  zmywarka z unikalną technologią WaterWall™ zapewnia idealną czystość naczyń. W skład europejskiej edycji tej najnowszej linii urządzeń wchodzą lodówka Kitchen Fit, piekarnik Gourmet Vapour Cook, piekarnik kompaktowy z funkcją mikrofali, płyta indukcyjna ze stylowym wyświetlaczem płomieni Virtual Flame, zmywarka Samsung WaterWall™ oraz okap.

Kreację przygotowała agencja Cheil, za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw, a za zakup mediów – dom mediowy Starcom.

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 319 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź www.samsung.pl i news.samsung.com

Subskrybuj nowości

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Nasze strony

rss
Kanał RSS
Bądź w kontakcie dzięki naszemu kanałowi RSS i odbieraj powiadomienia o nowościach.