Steven Klein tworzy kampanię dla Samsung Galaxy S6 edge+ i Galaxy Note5

, Telecom
Teaser

Marka Samsung Electronics nawiązała współpracę ze Stevenem Kleinem, jednym z najbardziej rozpoznawalnych fotografów modowych na świecie. W stworzeniu awangardowej kampanii zdjęciowej dla najnowszych smartfonów marki Samsung - Galaxy S6 edge+ i Galaxy Note5, zostali też zaangażowani: modelki Bella Hadid i Xiao Wen Ju oraz dyrektor kreatywny V Agency – Stephen Gan.

Galaxy S6 edge+ i Galaxy Note5 to najnowsze, najbardziej innowacyjne smartfony marki Samsung. Galaxy S6 edge+ posiada wyświetlacz o podwójnych krawędziach pozwalających na uzyskanie niezwykłych wrażeń multimedialnych, a Galaxy Note5 przenosi wielozadaniowość telefonu komórkowego na nowy poziom. Z okazji premiery urządzeń, marka Samsung nawiązała współpracę ze słynnym fotografem mody Stevenem Kleinem oraz dyrektorem kreatywnym V Agency Stephenem Ganem. Efektem kooperacji jest kampania zdjęciowa, której gwiazdami są modelki Bella Hadid i Xiao Wen Ju.

W kreatywnej koncepcji kampanii zdjęciowej położono nacisk na takie elementy, jak: dwustronnie zakrzywiony wyświetlacz, udoskonalone aparat fotograficzny i kamerę, wspomagający kreatywność rysik S Pen oraz technologie szybkiego ładowania przewodowego i bezprzewodowego. Zapytany o inspirację przy tworzeniu katalogu, Steven Klein odpowiedział: Niektórzy ludzie uważają, że technologia jest bezosobowa, ale w rzeczywistości ma ona bardzo osobisty i emocjonalny wymiar. Rozwiązania oferowane przez Samsung łączą ludzi w bezprecedensowy sposób, na najwyższym z możliwych poziomów. To właśnie poczucie łączności zainspirowało nas do zaakcentowania emocji, jakie mogą być wywołane przez tak proste rzeczy, jak wiadomość tekstowa, zdjęcie lub rozmowa telefoniczna.

Bella Hadid, modelka, której zdjęcie zdobi okładkę katalogu, pasjonuje się fotografią. Jest to jedna z najbardziej awangardowych kampanii, która w unikatowy sposób łączy modę i technologię – powiedziała Hadid. Druga modelka, Xiao Wen Ju zapytana o najważniejszy dla niej aspekt sesji, odpowiedziała: Szczególnie podobała mi się dbałość o nawet najmniejsze detale - sesja autentycznie oddaje każdy szczegół wzornictwa urządzeń.

Sesja zdjęciowa dla Samsung Galaxy S6 edge+ i Galaxy Note5 jest dostępna na stronie http://www.samsungmobilepress.com/unpacked2015ep2/Lookbook

Samsung Galaxy S6 edge+ i Galaxy Note5 występują w wersjach z pamięcią 32 GB lub 64 GB oraz w kilku wersjach kolorystycznych: białej (White Pearl), czarnej (Black Sapphire), złotej (Gold Platinum) i srebrnej (Silver Titanium).

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 319 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź www.samsung.pl i news.samsung.com