Samsung po raz piąty nagrodzony wyróżnieniem Gwiazda Jakości Obsługi

, Telecom , AGD , RTV , Informacje korporacyjne
Teaser

Firma Samsung Electronics Polska otrzymała przyznawany przez konsumentów tytuł Gwiazda Jakości Obsługi – certyfikat, który potwierdza przynależność do grona firm gwarantujących najlepszą obsługę posprzedażową. Samsung już po raz piąty jest laureatem tej nagrody. W tym roku firma otrzymała wyróżnienie w kategorii „Obsługa posprzedażowa RTV, AGD i urządzeń mobilnych”.

Tytuł Gwiazda Jakości Obsługi przyznawany jest tym markom, które uzyskały najwyższe wyniki w przeprowadzanym corocznie badaniu opinii konsumentów. Klienci mogą oddawać swoje głosy przez cały rok poprzez specjalną platformę. Następnym etapem jest przeprowadzanie ankiety, w której respondenci oceniają jakość obsługi oraz skłonność do jej polecania.

Dokładamy wszelkich starań, aby wysoka jakość produktu szła w parze z najwyższym standardem obsługi klienta – mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska. – Wyróżnienie Gwiazda Jakości Obsługi jest dla nas szczególnie ważne. Przyznane ono zostało na drodze niezależnych badań wśród konsumentów i jest dowodem na to, że skutecznie wypełniamy naszą misję.

 

 

O firmie

Samsung inspiruje świat i kształtuje przyszłość poprzez wyjątkowe idee oraz innowacyjne technologie. Firma Samsung aktywnie kreuje i definiuje nowe standardy w świecie telewizorów, smartfonów, urządzeń ubieralnych, tabletów, rozwiązań cyfrowych, systemów sieciowych, pamięci, technologii LSI, półprzewodników oraz rozwiązań LED. 
Więcej informacji można znaleźć na stronach: http://samsungmedia.pl oraz http://news.samsung.com.