Znamy zwycięzców konkursu badacup 2

, Marketing & PR , Telecom

Zakończyła się druga edycja polskiej odsłony badacup 2. Konkurs zorganizowany przez Samsung Electronics Polska skierowany jest do deweloperów aplikacji dedykowanych systemowi operacyjnemu bada OS, w oparciu o który pracują telefony z rodziny Samsung Wave.

Główna nagroda, 10 000zł i telefon Wave 3, trafi do Roberta Lulka, autora gry Monsters n’Bones. Trzech laureatów nagrody II stopnia otrzyma po 3000 zł oraz telefony Wave 3, a kolejnych 10 oprócz smartfonów zostanie nagrodzonych kwotą 1000zł. Pełna lista zwycięzców przedstawia się następująco:

Nagroda I stopnia:

Robert Lulek - Monsters n'Bones

Jest to gra science fiction, której fabuła opiera się na niesieniu ratunku obcym za pomocą statku kosmicznego. Ciekawy pomysł, prosty interfejs i wysoki poziom grywalności został doceniony między innymi przez AppDevice i iFanzine.

Nagrody II stopnia:

Michał Łuszczuk i Adam Kuszczak - SplendidEffects

Najbardziej zaawansowany mobilny edytor zdjęć dla systemu bada.

Marcin Nowak - Space Escape: Episode 1

Doskonała strzelanka z piękną grafiką, której akcja rozgrywa się na zagubionej stacji kosmicznej.

Paweł Huber - Pixel Flood

Szybka, prosta, pełna zabawy gra. Zadaniem gracza jest zalanie całej planszy jednym kolorem startując w lewym górnym kafelku, w jak najmniejszej możliwej liczbie ruchów!

Nagrody III stopnia:

Paweł Huber - Sleepy

Sleepy to geo-budzik, pozwalający ustawić ile metrów przed celem chcemy się obudzić. Dzięki niemu można zasnąć w podróży nie martwiąc się, że przeoczymy nasz punkt docelowy.

Grzegorz Adamczyk - HyperFight3D

To dynamiczna gra akcji, w której sterujemy gwiezdnym myśliwcem patrolując kosmiczne szlaki.

Kamil Niezręcki - epic Reader 2

Aplikacja daje dostęp do najświeższego humoru z popularnych serwisów, takich jak: kwejk.pl, demotywatory.pl, mistrzowie.org, studentpotrafi.pl, Besty.pl, Wiocha.pl.

Piotr Kuchta - Learn your words

Zabawna, animowana gra, która pomaga dzieciom nauczyć się podstawowych słów w języku francuskim i polskim.

Damian Dominiak - Gifter

Aplikacja pomagająca znaleźć właściwy prezent na urodziny czy święta.

Netgenetator - TrackStats

Aplikacja umożliwia śledzenie tras. Pokazuje statystyki takie jak: maksymalna prędkość, średnia prędkość, odległość, czas. Zapisz swoje trasy do formatu KML i następnie wyświetl je w programie Google Earth.

Gamesoul - Afterglow

Afterglow to zawrotna i stylowa gra typu brick-breaker'a z kolorową grafiką.

Michał Karpiuk - Swipe Master

Gra zręcznościowa. Chwyć swoje kółko i steruj nim tak aby unikać zderzenia z pozostałymi kółkami swobodnie latającymi po ekranie. Przetestuj swój zmysł orientacji, zmierz się z planszami o różnej trudności i zostań Swipe Masterem!

Cezary Zylbersztajn - Walutomat

Aplikacja w przystępny sposób wyświetla dane kursów walut udostępnione przez on-line’owy kantor wymiany walut www.walutomat.pl. Dzięki niej w łatwy sposób dowiemy się o ofertach kupna i sprzedaży waluty, automatyczne odświeżanie danych z internetu pozwoli nam szybko otrzymywać informacje o zmianach w kursach walut.

Sławomir Musiał - C64 Music Player

C64 Music Player pozwala odkryć na nowo zapomniane utwory skomponowane dla 8 bitowego komputera Commodore 64, dając dostęp do 40000 utworów zgromadzonych w High Voltage SID Collection (HVSC) - ogromnej kolekcji stworzonej przez muzyków i fanów 8 bitowych dźwięków.

Prezentacje narzędzi służących tworzeniu aplikacji, które Samsung zorganizował w kilku ośrodkach naukowych w całym kraju pokazały, że w polskich studentach drzemie ogromny potencjał w tym zakresie. Zajęcia zostały przeprowadzone przez pracowników Działu Badań i Rozwoju firmy Samsung między innymi w Krakowie, Poznaniu, Lublinie i Warszawie. Pula nagród, które zostaną przyznane laureatom tegorocznej edycji konkursu, wyniosła ponad 50 000 zł. Nagrody zostały przyznane zwycięzcom I II stopnia 13 kwietnia podczas uroczystego spotkania w siedzibie firmy Samsung Electronics Polska w Warszawie.

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 319 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź www.samsung.pl i news.samsung.com

Subskrybuj nowości

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Nasze strony

rss
Kanał RSS
Bądź w kontakcie dzięki naszemu kanałowi RSS i odbieraj powiadomienia o nowościach.