Naprawa telefonu w godzinę. Tylko w nowym Premium Service Plaza firmy Samsung

, Telecom , B2B , AGD , RTV , IT
Teaser

Najnowocześniejszy i największy serwis urządzeń marki Samsung został dziś oficjalnie uruchomiony w Warszawie. Na blisko 500 m² powierzchni zlokalizowanej w kompleksie biurowym Warsaw Spire, użytkownicy i miłośnicy marki Samsung błyskawicznie naprawią swój telefon komórkowy, a przy okazji będą mogli zapoznać się z najnowszymi produktami i technologiami. Wśród wielu udogodnień, jest dostępna  również obsługa osób głuchych za pomocą aplikacji Migam. Klienci będa mogli korzystać z serwisu od poniedziałku 18 kwietnia.

Premium Service Plaza to, dzięki wyjątkowemu połączeniu punktu serwisowego, sklepu i ekspozycji wystawienniczej nowa jakość w obsłudze klienta. W jednym miejscu zostały zgromadzone najnowocześniejsze technologie Samsung oraz doświadczeni eksperci i doradcy. Najważniejszym czynnikiem wyróżniającym Premium Service Plaza jest usługa naprawy telefonów komórkowych w godzinę.

 - Z naszych doświadczeń wynika, że zdecydowana większość awarii telefonów komórkowych to drobne usterki, które można usunąć w mniej niż godzinę. Jestem przekonany, że dzięki współpracy z firmą SPB Services, europejskim liderem w zakresie diagnostyki i naprawy urządzeń mobilnych jesteśmy w stanie wprowadzić zupełnie nowy standard obsługi klienta i naprawiać większość ustarek właśnie w godzinę – powiedział Jarosław Orski, Szef Serwisu Samsung Electronics Polska.

W nowym serwisie klienci mogą nie tylko naprawić lub zgłosić usterkę swojego urządzenia, ale także zapoznać się z najnowszymi produktami globalnej marki. Do bezpośredniego testowania będą dostępne najnowsze modele telefonów komórkowych, tabletów, czy telewizorów. W specjalnych strefach odwiedzający mogą zapoznać się także np. z wirtualną rzeczywistością i przenieść się do innego miejsca za pomocą gogli Gear VR. Samsung proponuje bardzo ciekawą usługę grawerowania grafiki na akcesoriach, tzw. coverach. Klienci będą mogli spersonalizować swoje akcesoria jednym z wybranych symboli lub według własnej propozycji, obserwując na żywo proces grawerowania na ekranie monitora.

Aby umilić czas oczekiwania na naprawiany telefon, w Premium Service Plaza jest dostępnaspecjalna strefa rozrywki dla dzieci i dorosłych. To duże udogodnienie dla osób, które akurat nie mają z kim zostawić dziecka lub po prostu sami chcą jak najmilej spędzić czas w oczekiwaniu na realizację naprawy. Dodatkowym ułatwieniem już wkrótce będzie system rezerwacji pozwalający umówić wizytę w terminie wybranym przez klienta oraz przyspieszyć obsługę na miejscu.

 - Naszym celem było stworzenie miejsca, które będzie maksymalnie przyjazne dla odwiedzających, dlatego oprócz wszelkich udogodnień natury technologicznej, dołożyliśmy starań, aby serwis mógł być odwiedzany przez osoby niepełnosprawne ruchowo i głuche. Pomagać nam w tym będzie aplikacja Migam, którą wprowadziliśmy do naszego systemu obsługi klienta kilka miesięcy temu – dodaje Jarosław Orski.

Ciekawym rozwiązaniem jest strefa szkoleń, w której w przyszłości będą organizowane spotkania i szkolenia produktowe dla wszystkich zainteresowanych osób.

 Premium Service Plaza w liczbach:

  • adres: Warsaw Spire bud. C, Plac Europejski 2, Warszawa
  • godziny otwarcia: poniedziałek – piątek: 9.00 – 19.00; sobota: 10.00 – 17.00; niedziela: nieczynne
  • powierzchnia – 500 m²;
  • liczba pracowników – 15;
  • 1 recepcja główna;
  • 3 stanowiska konsultacji;
  • 7 stanowisk technicznych
  • Ponad 20 miejsc w strefach.

O SPB Services

SPB jest europejskim liderem w łączeniu ubezpieczeń i serwisu dla ponad 100 największych marek w 12 krajach, takich jak Belgia, Francja, Niemcy, Włochy, Luksemburg, Maroko, Polski, Portugalii, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Tunezji. SPB jest firmą rodzinną, założoną
w 1965 roku, oferującą unikalne doświadczenie w projektowaniu i zarządzaniu programami ubezpieczeń indywidualnych, rozbudowy gwarancji i usług związanych z produktami bankowymi, telefonów komórkowych i urządzeń gospodarstwa domowego. Ten unikalny łańcuch umiejętności umożliwia klientom SPB tworzenie wartości i wzmacnia lojalność wobec marki. SPB Services jest spółką zależną od SPB Group, specjalizującą się w diagnostyce, naprawie, wymiany i wycenie urządzeń i nowych technologii. SPB Services działa głównie we Francji, Polsce i Tunezji.

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 319 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź www.samsung.pl i news.samsung.com

Subskrybuj nowości

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Nasze strony

rss
Kanał RSS
Bądź w kontakcie dzięki naszemu kanałowi RSS i odbieraj powiadomienia o nowościach.