Samsung otwiera swój drugi Brand Store w Warszawie
Samsung Electronics Polska otwiera w Warszawie swój drugi Brand Store. Nowy sklep będzie można odwiedzić w centrum handlowym Atrium Targówek, przy ul. Głębockiej 15. Na blisko 150 m2 Samsung zaprezentuje swoje najnowsze smartfony, tablety i smartwatche. Nie zabraknie również sprzętu audio, RTV oraz AGD. Oficjalne otwarcie sklepu zaplanowano na 20 stycznia. To już piętnasty Brand Store firmy Samsung w Polsce.
– Data otwarcia nowego punktu marki Samsung szczególnie powinna zainteresować osoby odliczające dni do premiery naszych najnowszych smartfonów z serii Galaxy A (2017), które niebawem zadebiutują na polskim rynku w swojej bardziej prestiżowej odsłonie. W dniu otwarcia naszego drugiego sklepu w Warszawie zaprezentujemy odwiedzającym najważniejsze funkcje tych telefonów. Zainteresowani będą mogli skorzystać z sesji szkoleniowej dotyczącej serii Galaxy A (2017). Klienci będą również mogli liczyć na atrakcyjne oferty, obejmujące pełne portfolio naszych produktów. Polskie salony Samsung Brand Store pełnią nie tylko funkcje czysto sprzedażowe. Stwarzają również klientom okazję do spotkań i dyskusji o naszych najnowszych technologiach, a także dają możliwość ich wypróbowania – mówi Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Electronics w Polsce.
Pierwszy Brand Store Samsung w Warszawie działa od kwietnia 2013 roku i mieści się w centrum handlowym Arkadia. To zarazem pierwszy tego typu sklep firmy w tej części Europy.
Warszawa jest jednym z czterech polskich miast, w których funkcjonują dwa Brand Stores marki Samsung. Oprócz stolicy po dwa oficjalne sklepy firmy działają jeszcze w Poznaniu (centrum handlowe Posnania oraz Stary Browar), Łodzi (Manufaktura oraz Port Łódź) oraz we Wrocławiu (Magnolia, Bielany Wrocławskie)
Operatorem drugiego warszawskiego Brand Store Samsung jest firma Iterra.
O firmie
Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 319 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź www.samsung.pl i news.samsung.com