Joanna Jędrzejczyk współpracuje z Samsung Electronics Polska

Teaser

Polska Mistrzyni Świata mieszanych sztuk walki promuje smartfon Galaxy A, smartwatch Gear S2, tablet Galaxy Tab S2 oraz słuchawki LEVEL w nowej kampanii „Zostań legendą” Samsung Electronics Polska.

Marka Samsung od wielu lat realizuje projekty we współpracy z silnymi, niezależnymi kobietami sukcesu, którym nowa technologia ułatwia codzienną pracę. W kampanii „Zostań legendą”, promującej smartfon Galaxy A, smartwatch Gear S2, Galaxy Tab S2 oraz słuchawki LEVEL do współpracy zaproszono Joannę Jędrzejczyk, najbardziej utytułowaną polską zawodniczkę mieszanych sztuk walki.

Umiejętności prezentowane przez Joannę Jędrzejczyk pokrywają się z wartościami naszej marki, takimi jak: szybkość działania, precyzja, niezawodność i doskonałość – mówi Olaf Krynicki, rzecznik Samsung Electronics Polska.

Swoją postawą Joanna Jędrzejczyk osiągnęła sukces zarówno na ringu, jak i w życiu prywatnym. Ma jasno określone zasady, świadomość własnych zalet i słabości, potrzebę nieustannego rozwoju oraz otwartość na innych ludzi, dzięki czemu ma fanów na całym świecie. Pomimo tego, iż jest najlepszą zawodniczką na świecie, cały czas stawia przed sobą̨ nowe cele i wyzwania. Każdy dzień, każdy trening, każda walka to droga do osiągnięcia mistrzostwa oraz zgodnie z hasłem kampanii „zastania legendą”.

Wizerunek Joanny Jędrzejczyk zostanie wykorzystany w spocie reklamowym skierowanym
do internetu, w kanałach social media oraz w kampanii PR. Klip można zobaczyć już pod linkiem: https://youtu.be/duHFAM-L9vk

Za kreację kampanii odpowiada Cheil Poland, za produkcję Film Produkcja, za planowanie i zakup mediów Starcom, za dopasowanie wizerunku sportowca do marki oraz nadzór merytoryczny odpowiada Torches of Sport, a za działania PR Havas PR Warsaw.

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 319 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź www.samsung.pl i news.samsung.com

Subskrybuj nowości

Formularz subskrypcji

Wypełnij poniższy formularz.

Nasze strony

rss
Kanał RSS
Bądź w kontakcie dzięki naszemu kanałowi RSS i odbieraj powiadomienia o nowościach.