Samsung QLED TV Q9 – prestiż i technologia
Telewizory z serii QLED TV to produkty, które łączą wysoką jakość obrazu, bogatą funkcjonalność oraz piękny design. Do sprzedaży wchodzą właśnie pierwsze egzemplarze z najbardziej prestiżowej i zaawansowanej serii QLED TV - Q9F o przekątnej ekranu 65 cali. Z kolei model Q9F z ekranem 88 cali trafi do sklepów jesienią. Dostępne na rynku portfolio QLED TV obejmuje obecnie 11 telewizorów o przekątnych od 49 do 75 cali, z płaskim (F) i zakrzywionym ekranem (C).
QLED TV Q9F z technologią Quantum Dot są kierowane do osób, które poszukują telewizorów zaawansowanych technologicznie, gwarantujących wierność odtwarzanych szczegółów i oferujących możliwie najszerszy zakres odwzorowania barw. Dzięki technologii HDR 2000 (w modelu Q9F o przekątnej 65 cali) i HDR 1500 (w modelu Q9F o przekątnej 88 cali) nawet w bardzo jasnych lub ciemnych scenach widz dostrzeże najsubtelniejsze szczegóły obrazu. Samsung QLED TV to pierwsze na rynku telewizory, które zapewniają 100% natężenia koloru oraz 99% przestrzeni barw DCI-P3, stosowanej jako standard wyświetlania w projekcjach kinowych. Potwierdza to weryfikacja międzynarodowego stowarzyszenia Verband Deutscher Elektrotechniker (VDE), zajmującego się testowaniem i certyfikacją produktów.
Bogata funkcjonalność i ponadczasowy design
Linia QLED TV wyróżnia się rozbudowaną funkcjonalnością i nowymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi. Do obsługi telewizora oraz innych podłączonych urządzeń (dekoder, soundbar czy odtwarzacz Blu-ray) Samsung zaprojektował jeden wygodny pilot Smart Control, który zastępuje akcesoria najczęściej zabierające miejsce na stoliku w salonie. Widzowie docenią także intuicyjną aplikację Smart View na smartfony, która pozawala sterować telewizorem czy przeglądać i uruchamiać programy z poziomu urządzenia mobilnego. To szybkie i łatwe. Dodatkowo, wśród nowych rozwiązań konstrukcyjnych należy wspomnieć m.in. o niemal niewidocznym, optycznym przewodzie Invisible Connection, który łączy telewizor z modułem One Connect. Pozwala on podłączyć do telewizora urządzenia zewnętrzne, takiej jak np. konsola Xbox czy odtwarzacz Blu-ray, eliminując problem nieestetycznych kabli plączących się wokół ekranu.
Modele z linii QLED TV zapewniają zróżnicowane opcje montażu, dzięki czemu użytkownicy mogą aranżować domową przestrzeń na wiele sposobów. Na przykład wieszak No Gap pozwala umieścić telewizor przy samej ścianie, dzięki czemu płaskie modele Q9F będą prezentować się niczym obrazy w galerii sztuki. Użytkownicy mogą także skorzystać ze stylowych, wymiennych podstaw. Do wyboru jest stojak Studio, przypominający sztalugę oraz stojak Gravity, który wygląda jak nowoczesna rzeźba.
Pakiet Elite Smart Pack*
Wybierając telewizor z serii QLED TV widzowie otrzymają ekskluzywny pakiet Elite Smart Pack, zapewniający dostęp do zróżnicowanej oferty filmów, seriali i wydarzeń sportowych w Smart TV. To pierwsza tak bogata oferta dostępna na rynku. W ramach pakietu, na start oferowany jest 3-miesięczny dostęp do HBO GO i 6-miesięczny dostęp do ELEVEN SPORTS. W kolejnych miesiącach kupujący nową serię QLED TV uzyskają półroczne dostępy do VOD.pl, player.pl oraz FilmBox Live. Aby skorzystać z Samsung Elite Smart Pack należy odwiedzić stronę www.smartpack.samsung.pl, zarejestrować swój produkt i aktywować kod, który zostanie przesłany mailem.
*Promocja trwa do 31 grudnia 2017 roku lub do wyczerpania puli kodów. Aby skorzystać z promocji należy odwiedzić stronę www.smartpack.samsung.pl, zapoznać się z regulaminem i zarejestrować nowy zakup a następnie aktywować kod otrzymany mailem, postępując zgodnie z instrukcjami.
O firmie
Samsung Electronics Co., Ltd. inspiruje ludzi na całym świecie i kształtuje przyszłość dzięki innowacyjnej technologii. Firma redefiniuje świat telewizorów, urządzeń ubieralnych, smartfonów, tabletów, aparatów fotograficznych, drukarek, sprzętu medycznego, rozwiązań sieciowych, półprzewodników i rozwiązań LED. Samsung jest również liderem w rozwoju Internetu Rzeczy, ze szczególnym uwzględnieniem takich zagadnień jak Smart Home i Digital Health. Spółka zatrudnia 319 000 pracowników w 84 krajach, a roczna wartość sprzedaży jej produktów wynosi 196 miliardów dolarów. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź www.samsung.pl i news.samsung.com