Samsung udostępnił aplikację MIGAM dla gości Centrum Nauki Kopernik

Teaser

Samsung Electronics Polska rozszerzył swoją współpracę z Migam.org i udostępnił punkt obsługi klienta dla osób niesłyszących w Centrum Nauki Kopernik. Usługa jest dostępna od 26 czerwca 2018 roku.

Centrum Nauki Kopernik to dla firmy Samsung szczególne miejsce. Jako partner strategiczny wspiera je od otwarcia w 2010 roku - wyposaża w okulary GearVR, tablety, monitory i telewizory. Tym razem, dzięki wykorzystaniu nowych technologii, Samsung chce ułatwić osobom niesłyszącym komunikację z obsługą Centrum.

Aplikacja MIGAM w Centrum Nauki Kopernik jest dostępna na tablecie Samsung umieszczonym przy kasie. Dzięki niemu słowa pracownika Kopernika są automatycznie tłumaczone i pokazywane w języku migowym na ekranie urządzenia. Staramy się zapewnić osobom z niepełnosprawnościami jak najlepsze warunki wizyty w Koperniku. Dostęp do aplikacji MIGAM ułatwia niesłyszącym komunikowanie się. – mówi Katarzyna Nowicka z Centrum Nauki Kopernik.

Aplikacja MIGAM jest wykorzystywana w większości punktów obsługi klienta Samsung w Polsce – zarówno w Brand Storach, jak i serwisach. Sukcesywnie są one dostosowywane do potrzeb osób z innymi dysfunkcjami. Kilka z punktów zostało wyróżnionych nawet certyfikatem „Obiekt bez barier”, przyznawanym przez fundację Integracja.

 

Film poniżej prezentuje treść komunikatu w języku migowym. 

 

O firmie

Samsung inspiruje świat i kształtuje przyszłość poprzez wyjątkowe idee oraz innowacyjne technologie. Firma Samsung aktywnie kreuje i definiuje nowe standardy w świecie telewizorów, smartfonów, urządzeń ubieralnych, tabletów, rozwiązań cyfrowych, systemów sieciowych, pamięci, technologii LSI, półprzewodników oraz rozwiązań LED. 
Więcej informacji można znaleźć na stronach: http://samsungmedia.pl oraz http://news.samsung.com.